Verzendinformatie

Verzendinformatie Nederland

Al onze artikelen zijn voorzien van een voorraadstatus. Voor alle artikelen met de voorraadstatus ‘op voorraad’ geldt op werkdagen voor 22.00 uur besteld dezelfde dag verstuurd. Artikelen die niet direct voorradig zijn hebben over het algemeen een levertijd van één tot drie werkdagen. Wanneer een van de bestelde artikelen niet op voorraad is wachten wij tot de bestelling compleet is voordat we deze verzenden (dit geldt ook voor bestellingen met gepersonaliseerde producten). Op deze manier houden wij de verzendkosten laag en kunnen we onze prijzen scherp houden.

Hieronder vind je een tabel met de bezorgdagen:

Voor 22:00 uur besteld op:

Eerste mogelijke bezorging op:

Maandag

Dinsdag

Dinsdag

Woensdag

Woensdag

Donderdag

Donderdag

Vrijdag

Vrijdag

Zaterdag

Zaterdag/Zondag

Dinsdag

*De bovenstaande indicaties gelden voor artikelen die op voorraad zijn. Indien producten niet op voorraad zijn geldt er een levertijd van één tot drie werkdagen. Dit wordt bij de producten en in de winkelwagen weergegeven. Indien er op vrijdag producten worden besteld die niet voorradig zijn, kunnen deze pas op dinsdag worden verstuurd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden via de diensten van DPD, Budbee, Trunkrs en PostNL. Producten die door de brievenbus passen worden verstuurd als briefpost, je ontvang bij deze bestellingen geen track and trace code. Indien bestellingen niet door de brievenbus passen worden deze verstuurd als pakket. Op de dag van verzending ontvang je een mail met daarin de track and trace code. Via deze code kun je zien op welke dag en hoe laat het pakket geleverd wordt. 

Verzendkosten binnen Nederland

Verzendinformatie België

Al onze artikelen zijn voorzien van een voorraadstatus. Voor alle artikelen met de voorraadstatus ‘op voorraad’ geldt op werkdagen voor 22.00 uur besteld dezelfde dag verstuurd. De pakketten worden over het algemeen binnen 1-2 werkdagen geleverd door de pakketdiensten DPD, PostNL of Trunkrs. Artikelen die niet direct voorradig zijn hebben over het algemeen een levertijd van één tot drie werkdagen. Wanneer een van de bestelde artikelen niet op voorraad is wachten wij tot de bestelling compleet is voordat we deze verzenden (dit geldt ook voor bestellingen met gepersonaliseerde producten). Op deze manier houden wij de verzendkosten laag en kunnen we onze prijzen scherp houden.

Hieronder vind je een tabel met de bezorgdagen:

Voor 22:00 uur besteld op:

Eerste bezorging op:

Maandag

Dinsdag/Woensdag

Dinsdag

Woensdag/Donderdag

Woensdag

Donderdag/Vrijdag

Donderdag

Vrijdag/Zaterdag

Vrijdag

Zaterdag/Maandag

Zaterdag/Zondag

Dinsdag/Woensdag

*De bovenstaande indicaties gelden voor artikelen die op voorraad zijn. Indien producten niet op voorraad zijn geldt er een levertijd van één tot drie werkdagen. Dit wordt bij de producten en in de winkelwagen weergegeven. Indien er op vrijdag producten worden besteld die niet voorradig zijn, kunnen deze pas op dinsdag worden verstuurd.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

Alle bestellingen worden verzonden via de diensten van Bpost.  Op de dag van verzending ontvang je een mail met daarin de track and trace code. Via deze code kun je zien op welke dag en hoe laat het pakket geleverd wordt. 

Verzendkosten naar België

Verzendinformatie andere landen

Voor leveringen naar andere landen kun je het beste kijken op een van onze andere domeinen:

 Australië

https://www.dartshopper.com

 Canada

https://www.dartshopper.com

 Denemarken

https://www.dartshopper.dk

 Duitsland

https://www.dartshopper.de

 Frankrijk

https://www.dartshopper.fr

 Ierland

https://www.dartshopper.co.uk

 Italië

https://www.dartshopper.it

 Oostenrijk

https://www.dartshopper.de

 Polen

https://www.dartshopper.pl

 Slowakije

https://www.dartshopper.cz

 Spanje

https://www.dartshopper.es

 Tsjechië

https://www.dartshopper.cz

 Verenigde Staten

https://www.dartshopper.com

Voor leveringen naar andere landen kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice via https://help.dartshopper.com/hc/nl 

Veelgestelde vragen

Ongeveer 96% van de post wordt de volgende dag geleverd. Het kan helaas voorkomen dat bestellingen een kleine vertraging oplopen tijdens het sorteerproces van de vervoerder. Vervoerders streven er naar om vertraagde poststukken binnen  5 werkdagen alsnog te leveren. Wanneer dit niet het geval is kun je contact opnemen met onze klantenservice.
Zowel de briefpost als de pakketten worden bezorgd door de bezorgdiensten van PostNL, Bpost, Budbee, DHL en DPD.
Wanneer je niet thuis bent op het moment van aflevering wordt het pakket indien mogelijk afgegeven bij een van de buren. Wanneer dit niet lukt krijg je een ‘niet thuis-code’ in de brievenbus. Met deze code kun je tot 22:00 aangeven wanneer het pakket geleverd moet worden. Wanneer er geen gebruikt wordt gemaakt van de code wordt het pakket de volgende dag nogmaals aangeboden. Wanneer het na de tweede keer niet lukt om het pakket te bezorgen wordt het pakket aangeboden bij een PostNL, Bpost of DPD locatie in de buurt. Je kunt hier dan het pakket ophalen.